“Deutsche Bahn dipsiz bir kuyuya dönüşüyor”

İşletme Federal Denetim Ofisi

“Deutsche Bahn dipsiz bir kuyuya dönüşüyor”

Federal Denetim Ofisi-MSimaitis-027 Federal Denetim Ofisi-MSimaitis-027

Başkan Kay Scheller başkanlığındaki Federal Denetim Bürosu’nun değerlendirmesine göre, Deutsche Bahn bir “yeniden yapılanma vakası”na dönüşüyor.

Kaynak: Marcus Simaitis

WELT podcast’lerimizi buradan dinleyebilirsiniz.

Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları bu izni talep ettiğinden, kişisel verilerin iletilmesi ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konumuna getirerek, bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Buna, GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına verdiğiniz onay da dahildir. Bununla ilgili daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Onayınızı istediğiniz zaman anahtar ve sayfanın alt kısmındaki gizlilik aracılığıyla geri çekebilirsiniz.

Devlet desteğine rağmen borç istikrarlı bir şekilde artıyor ve birçok yolcu dakik trenleri yalnızca hayal edebiliyor. Federal Sayıştay’a göre DB kalıcı bir kriz içinde. Bunun için demiryollarının yönetimini ve aynı zamanda federal hükümeti sorumlu tutuyor.

DDakiklik düşüyor, borç seviyesi artıyor: Federal Sayıştay (BRH) için Deutsche Bahn (DB) kronik bir kriz içinde. BRH Başkanı Kay Scheller Çarşamba günü Federal Meclis’e özel bir rapor sunarken, “Grup, tüm demiryolu sistemini tehlikeye atan bir yeniden yapılanma davasına dönüşüyor” dedi. Tek sahip olan federal hükümet, DB’yi “etkin, kapsamlı ve hızlı” bir şekilde yeniden yapılandırmalıdır: federal hükümetin demiryolu ağı üzerinde kontrole ihtiyacı vardır.

DB entegre bir grup olarak örgütlenmiştir – hem demiryolu ağından hem de demiryolu taşımacılığı hizmetlerinden sorumludur. Scheller, bu sistemin açıkça “işe yaramadığını” söyledi. Altyapı ve operasyonların ayrılması çağrısında bulundu. Federal hükümet artık bunun için hangi yasal biçimin uygun olduğunu incelemelidir.

Devlet DB’ye yılda ortalama 16,6 milyar avro ödüyor

Sayıştay, DB’nin “uluslararası ve demiryolu dışı faaliyetler” batağına saplanmasını sert bir dille eleştiriyor. Bu işletmeler “yönetim ve mali kaynakları birbirine bağlamaktadır” ve bu şirketlerden bazıları da açık vermektedir. Faaliyetler, Almanya’daki demiryollarının işletilmesi, genişletilmesi ve bakımı gibi Temel Kanun’un garanti yetkisine uymuyordu. Scheller bu işletmenin satışı için çağrıda bulundu: “Avrupa dışındaki veya diğer sektörlerdeki taahhütler durdurulacak.” Demiryolunu güçlendirmeyen, gruba ait değildir.

ayrıca oku

Kuzey Ren-Vestfalya'daki Antonia fırtınasının etkileri nedeniyle Essen Merkez İstasyonu'nda önemli gecikmeler yaşanıyor.  (Tema görseli, sembolik görsel) Essen, 20 Şubat 2022

Zamanında her üç ICE’de bir

Denetçiler, devletin sürekli artan mali desteğine rağmen DB’nin borçluluğunun artmaya devam etmesinden endişe duyuyorlar. Rapora göre, borç 2016’dan bu yana on milyar avro artarak 30 milyar avroyu aştı. Bu da günde beş milyon avroya karşılık geliyor. Devlet şimdi gruba yılda ortalama 16,6 milyar avro ödüyor – şebeke ücretleri ile mal ve yolcu taşımacılığından elde edilen gelirden daha fazla. “DB giderek dipsiz bir kuyu haline geliyor.”

ayrıca oku

Sayıştay, uzun vadeli krizden demiryolları yönetimini ve aynı zamanda federal hükümeti sorumlu tutuyor. Rapora göre, politikacılar “demiryolu politikası hedeflerinin içeriğini net bir şekilde tanımlamadı”. İhtiyaç duyulan şey, “anlaşılır hedefler, geçerli maliyet hesaplamaları ve gerçekçi ve aynı zamanda iddialı bir program ile” genel bir kavramdır. Federal hükümetin ne pahasına ne tür bir yol ve kaç yol istediği açık olmalıdır.

ayrıca oku

Fransa iki seviyede çalışır, Almanya yapmaz: bir TGV (önde) ve Paris-Est istasyonunda bir ICE

Federal Ulaştırma Bakanı Volker Wissing (FDP) “Bild” gazetesine şunları söyledi: “Göreve başladıktan kısa bir süre sonra, demiryolunu tekrar rayına oturtacağımız bir strateji sundum.” Buna, ağın yenilenmesi için “radikal” bir konsept de dahildir. ortak faydaya yönelik bir altyapı bölümü de dahil olmak üzere grubun yeniden yapılandırılmasının yanı sıra.

Wissing gazeteye verdiği demeçte, yan yolların şu anda şekillendirildiğini söyledi. Bu, “en yoğun kullanılan koridorların genel olarak yenilenmesi” için bir ön koşuldur. “Gerekli aceleyle tekrar daha dakik trenler alabilmemizin tek yolu bu.”

WELT podcast’lerimizi buradan dinleyebilirsiniz.

Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları bu izni talep ettiğinden, kişisel verilerin iletilmesi ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konumuna getirerek, bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Buna, GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına verdiğiniz onay da dahildir. Bununla ilgili daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Onayınızı istediğiniz zaman anahtar ve sayfanın alt kısmındaki gizlilik aracılığıyla geri çekebilirsiniz.

“Kick-off Politics” WELT’in günlük haber podcast’idir. WELT editörleri tarafından analiz edilen en önemli konu ve günün tarihleri. Podcast’e şu adresten abone olun: spotify, Apple Podcast’leri, Amazon Müzik veya doğrudan RSS beslemesi aracılığıyla.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

mecidiyeköy escort ankara escort deneme bonusu veren siteler mamigeek.com
şişli escort kartal escort kadıköy escort sweet bonanza oyna halkalı escort avrupa yakası escort şişli escort avcılar escort esenyurt escort beylikdüzü escort mecidiyeköy escort istanbul escort şirinevler escort avcılar escort

Reklam ve İletişim:  Whatsapp:  262 606 0 726  Skype:  live:2dedd6a4f1da91be
Yasal Uyarı: Blog Sitemiz; 5651 Sayılı Kanun kapsamında BTK tarafından onaylı Yer Sağlayıcı'dır. Sitemiz ve içerisinde bulunan tüm içerikler taslak halindedir, kesinliği kanıtlanmış bilgiler değildir. Sitemiz kar amacı gütmez, ücretsiz bilgi paylaşımı yapan bir websitesi olarak yayın hayatına başlayacaktır. Hukuka ve mevzuata aykırı olduğunu düşündüğünüz içeriği  [email protected]  adresi ile iletişime geçerek bildirebilirsiniz. Yasal süre içerisinde ilgili içerikler sitemizden kaldırılacaktır.