Microsoft, Ekiplerin İş Yerindeki En Büyük Verimlilik Katili Olduğunu Bulmak İçin Bazı Verileri Eziyor

Sizi transtan çıkaran ve sonsuz gibi görünen bir gelen kutusunun can sıkıntısına geri götüren bir *DING* tarafından kaba bir şekilde kesintiye uğratıldığınızda, çevrenizdeki dünyadan habersiz bir şekilde işinizle uğraştığınız hiç oldu mu? Veya belki de ertelediğiniz bir proje üzerinde ilerliyordunuz ki, size başka bir işe yaramaz toplantıya katılmanız gerekene kadar on dakikalık odaklanmanız kaldığını söyleyen bir takvim hatırlatıcısı belirdi (bu benim). Microsoft’tan – evet, Teams’in yapımcılarından – yapılan yeni araştırma, 2023 Çalışma Trendi Endeksi için ankete katılan kişilerin yaklaşık %70’inin iş günü boyunca yeterince kesintisiz odaklanma süresine sahip olmadığını söylüyor. Dolayısıyla, yukarıdakileri deneyimlediyseniz, ki eminim görmüşsünüzdür, yalnız değilsiniz.

Daha da kötüleşiyor. Microsoft, 31 ülkede 31.000 kişiyle anket yapmanın yanı sıra çalışma için trilyonlarca Microsoft 365 üretkenlik sinyalini analiz etti. Bu nedenle, yalnızca insanlara fikirlerini sormakla kalmadılar, çalışmanın sonuçlarına varmak için kendi kullanıcıları tarafından oluşturulan büyük miktarda veriye baktılar.

Normalde burada, Going Concern’de bizler, kurumsal moda sözcüklere küstahça alay etmek için her fırsatı kullanırız, ancak bu durumda iyi bir tane bulmuş gibi görünüyorlar: dijital borç (McKinsey tarafından 2022’de tanımlanan “teknik borç” terimiyle karıştırılmamalıdır). Dağınıklık ve gürültü, temelde.

Hepimiz dijital borç taşıyoruz: veri akışı, e-postalar, toplantılar ve bildirimler, insanların hepsini işleme yeteneğini geride bıraktı. Ve işin hızı sadece yoğunlaşıyor. Her şey önemli hissettiriyor, bu yüzden iş günlerimizi kırmızıdan çıkmaya çalışarak geçiriyoruz. Her 3 kişiden yaklaşık 2’si (%64) işlerini yapmak için zaman ve enerji bulmakta güçlük çektiklerini söylüyor ve bu kişilerin yenilik ve stratejik düşünme konusunda da sorun yaşama olasılığı 3,5 kat daha fazla. Ve yaklaşık 3 liderden 2’si (%60) şimdiden etkilerini hissediyor ve ekiplerinde inovasyon veya çığır açan fikirlerin olmamasının bir endişe kaynağı olduğunu söylüyor. Gün içinde çok fazla dakika var ve bu dijital borcu yönetmek için harcadığımız her dakika, yeniliğe yol açan yaratıcı çalışmaya harcanmayan bir dakikadır. Yaratıcılığın yeni üretkenlik olduğu bir dünyada, dijital borç bir rahatsızlıktan daha fazlasıdır; işletmeyi etkiler.

Toplantılarda yaratıcılık hakkında konuşmak için bu kadar çok zaman harcarken, kim yaratıcılığa zaman ayırabiliyor? Şu sayılara bakın (vurgu benim):

Çalışılan saatler, iş günü süresi ve toplantılarda harcanan süre son birkaç yılda istikrarlı bir şekilde arttı; iletişim kurmak her zamankinden daha kolay ve ayak uydurmak her zamankinden daha zor. İnsanların zamanlarını nasıl geçirdiklerine daha yakından bakıldığında, odaklanma süresi eksikliğinin, bilgi arayışının ve sürekli iletişim hacminin bir fırsat maliyeti olduğu açıktır. İnsanların yüzde altmış sekizi, iş günü boyunca yeterince kesintisiz odaklanma sürelerinin olmadığını söylüyor. Ve Ankete katılanların %62’si, iş günlerinde bilgi aramak için çok fazla zaman harcadıklarını söylüyor. Microsoft 365 uygulamalarında ortalama bir çalışan, zamanının %57’sini iletişim kurarak (toplantılarda, e-postada ve sohbette) harcıyor ve %43 oluşturma (belgelerde, elektronik tablolarda ve sunumlarda).1 En yoğun e-posta kullanıcıları (ilk %25) e-postada haftada 8,8 saat harcıyor ve en yoğun toplantı kullanıcıları (ilk %25) toplantılarda haftada 7,5 saat harcıyor.2 Ve bu küresel ortalama ön saflarda çalışanları içerir— Dijital iletişime daha fazla güvenen bilgi çalışanları için, haftanın e-posta ve toplantıların aldığı payı daha da büyük..

İş gününü atlatmaya çalışan Sisifos’un (Microsoft’un makalesinde açıklanamaz bir şekilde .svg olarak yüklenen) bu görüntüsünü takdir etmek için bir dakikanızı ayırabilir miyiz:

Sorun sadece toplantıların hacmi değil, aynı zamanda yapmaları gereken şeyi, yani ekipler arasında bilgi paylaşmak ve fikir üretmek olan şeyi yapmada ne kadar etkisiz olduklarıdır. İddiaya göre. Pek çok kuruluşta görevleri yalnızca orta düzey yöneticileri haklı çıkarmak ve berbat liderlerin liderlik ediyormuş gibi hissetmelerini sağlamaktır, bu yüzden bu kadar anlamsız olma eğilimindedirler.

Örneğin toplantılar yapın. İnsanlar bunu bildiriyor Verimliliği bozan bir numaralı faktör, verimsiz toplantılar ve hemen ardından üçüncü sırada çok fazla toplantı yapılmasıdır.. Çoğu kişi, sanal bir toplantıda beyin fırtınası yapmanın (%58) veya bir toplantıya geç katıldıysa yetişmenin (%57) zor olduğunu, bir toplantının sonunda sonraki adımların belirsiz olduğunu (%55) ve bunu yapmanın zor olduğunu söylüyor. neler olduğunu özetleyin (%56).

Pandemi, her şeyde olduğu gibi toplantıların yükünü daha da ağırlaştırdı. Şubat 2020’den bu yana, insanlar haftada üç kat daha fazla Teams toplantısına ve aramasına katılıyor (%192).

Microsoft, AI’nın bizi bu sıkıcı dikkat dağıtıcı şeylerden kurtarma potansiyeline sahip olduğunu söylemeye devam ediyor, görünüşe göre bu çalışmayı yayınlamalarının tüm amacı buydu. Ankette, iş liderlerine işyerinde yapay zeka konusunda en çok neye değer verecekleri sorulduğunda, “çalışan sayısını azaltmak” yerine “çalışan verimliliğini artırmayı” seçme olasılığı iki kat daha fazlaydı. Yani güvenilebilirse bu cesaret verici. Çok az iş liderinin yapay zekanın maaş bordrosu yükümlülüklerini azaltmasını dört gözle beklediklerini kabul edeceğinden şüpheleniyorum.

Çalışan tarafında, katılımcılara yapay zekanın 2030 yılında işi nasıl dönüştüreceğini hayal etmeleri istendiğinde, yaratıcılık “zamandan tasarruf” veya “yüklü bilgi yüklemesini sona erdirme” ifadelerinden çok daha aşağıda yer alıyor (hatırlatma: buna yalnızca altı buçuk yıl var) ). İnsanların en çok değer verdiği yapay zeka kaynaklı değişiklikler, zamanın yarısında (%33) yüksek kaliteli işler üretmek, zamanlarını (%26) ve enerjilerini (%25) harcamanın en değerli yollarını anlayabilmek ve bunları hiç yapmak zorunda kalmamak. gereksiz veya ilgisiz bilgileri tekrar zihinsel olarak özümser (%23). Microsoft, AI’nın işi yeniden yapmaya hazır olmasıyla geleceğin yıllar değil aylar içinde geleceğini söyledi.

Peki, ne düşünüyoruz? Yapay zeka bizi gerçekten tüm bu zaman israfından kurtarabilir ve her zamankinden daha üretken olmamızı sağlayabilir mi? Yoksa zaman kaybetmenin yeni ve yaratıcı yollarını bulmamız için bizi serbest mi bırakacak?

1Hafta sonları hariç Mart 2023’te sona eren 28 günlük bir dönemde Microsoft 365’te işbirliği modelleri. Harcanan süre, Outlook, Teams, Word, PowerPoint, Excel ve OneNote dahil olmak üzere Microsoft 365 uygulamalarında kasıtlı etkinlikle temsil edilir. Bir toplantıya katılmak, e-posta yazmak, verileri analiz etmek, bir belgeyi gözden geçirmek veya düzenlemek gibi kasıtlı eylemler içerir. Ticari kullanıcıları içerir ve eğitim segmentini hariç tutar.

2Veriler, ticari müşteriler tarafından Mart 2023’te sona eren 28 günlük bir dönemde Microsoft Teams’deki kasıtlı toplantı etkinliğini ve Microsoft Exchange Online’daki kasıtlı e-posta etkinliğini (e-posta okuma ve yazma dahil) temsil eder. En yoğun kullanıcılar, süreye göre kullanıcıların ilk %25’ini temsil eder. Eğitim segmenti hariçtir.

En Son Muhasebe İşleri–Şimdi Başvur:

Bu hikayeye eklemek istediğiniz bir şey var mı? Bize e-posta ile bir not verin, twitterveya 202-505-8885 numaralı telefondan ihbar hattına mesaj gönderin/arayın. Her zaman olduğu gibi, tüm ipuçları anonimdir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

© Ridade Haber 2024 | Designed by PixaHive.
mecidiyeköy escort ankara escort deneme bonusu veren siteler mamigeek.com
şişli escort kartal escort kadıköy escort sweet bonanza oyna halkalı escort avrupa yakası escort şişli escort avcılar escort esenyurt escort beylikdüzü escort mecidiyeköy escort istanbul escort şirinevler escort avcılar escort

Reklam ve İletişim:  Whatsapp:  262 606 0 726  Skype:  live:2dedd6a4f1da91be
Yasal Uyarı: Blog Sitemiz; 5651 Sayılı Kanun kapsamında BTK tarafından onaylı Yer Sağlayıcı'dır. Sitemiz ve içerisinde bulunan tüm içerikler taslak halindedir, kesinliği kanıtlanmış bilgiler değildir. Sitemiz kar amacı gütmez, ücretsiz bilgi paylaşımı yapan bir websitesi olarak yayın hayatına başlayacaktır. Hukuka ve mevzuata aykırı olduğunu düşündüğünüz içeriği  [email protected]  adresi ile iletişime geçerek bildirebilirsiniz. Yasal süre içerisinde ilgili içerikler sitemizden kaldırılacaktır.