Mumbai: Mumbai taşıtları, şehrin ulaşım sisteminde iki önemli yükseltmeyi dört gözle bekleyebilirler – şehirdeki tren yolculuğu da dahil olmak üzere farklı ulaşım araçlarını entegre eden tek bir kart; Ve banliyö demiryolu ağına 238 iklim sistemi (AC) eklenmesi.
238 AC Trenleri Banliyö filosuna aşamalı olarak katılmak için (HT fotoğrafı)
Bu iki özellik, diğer birçok altyapı yükseltmesi altında Cuma günü Ashwini Vaishnaw ve Başbakan Devendra Fadnavis'in bir medya toplantısında açıklandı. İşte taşıtların bekleyebileceği:
Mumbai 1 kartı
Fadnavis, Eyalet hükümetinin yakında Mumbai'ye gidip gelmesi için Mumbai (MMR) metropol bölgesinde toplu taşıma için tek bir kart getireceğini söyledi. “Mumbai 1” adı ile kart yolculuğu kolaylaştıracak ve taşıtların U -Bahn Mumbai'de, delinmede, kapalı trenlerde ve halka açık otobüslerde bilet rezervasyonu yapmasını sağlayacak. İki banliyö demiryolunun sisteme entegrasyonu büyük bir adımdır.
Biletlerin bir yazılım uygulaması aracılığıyla rezerve edilebileceği kart, U -Bahn Lines 1, 2A ve 7'de zaten kullanılmıştır. Eyalet Hükümeti ve Demiryolu Bakanlığı diğer toplu taşıma seçeneklerini içerecek son aşamadadır. Fadnavis'e göre, bir ay içinde tanıtılacak.
Mumbai 1 kartı, Hindistan Devlet Bankası ve Mumbai Metropolitan Bölge Kalkınma Otoritesi tarafından yayınlanan bir önceden ödeme kartıdır. Temassız ödemeler için tasarlanmıştır ve kullanıcıların U -bahn istasyonları ve otobüs hatları aracılığıyla kullanılabilecek depolanmış bir değerle “dokunmalarını” sağlar.
Bir demiryolu yetkilisi, “Kart, bir yolcunun birkaç toplu taşıma değeri seçebileceği A noktasından B'ye tek bir bilet rezervasyonu yapmasını sağlıyor. Bu, bilet sayaçlarına yolculuk sırasında birkaç kez beklemeniz gerektiği anlamına geliyor.” Dedi.
Hava koşullu trenler
Vaishnaw, Batı ve Merkez Demiryollarının birlikte, ikincisi tetiklendiğinde AC olmayan trenlerin yerini alan 238 İklim Sistemi (AC) yerel trenler alacağını söyledi. Mumbai, bu alternatif strom trenlerini Mutp-3 ve 191 altında Mutp-3a altında iki aşamada-47'de korumalıdır. Şimdi sıraya çekildiler -dedi.
Vaishnaw, “Bu gelişmiş trenlerin tasarımı neredeyse bitti ve üretimin başladığı farklı yaptırımlar var. Bu trenler, süper yoğunluk zayıf yük, daha iyi havalandırma ve hava akışı, daha uygun seyahat ve daha güvenli gezileri karşılayacak şekilde tasarlanmıştır.” Dedi.
Hem Central hem de Batı Demiryolları'ndaki bugünkü kaldırma filosu 250-Sowohl AC'ye ve AC'ye yakındır. Kaynaklara göre, 238 yeni AC trenleri gruplara ulaşacak ve 25-30 yıl olan yaşam döngüsünün sonunda mevcut trenler olarak hizmet verilecek. AC trenlerinin nihayetinde AC olmayan trenlerin tüm filosunun yerini alıp almayacağına dair bir netlik yoktur.
Bahntech -Opgrade
Vaishnaw, Demiryolu Bakanlığı'nın Mumbai için Kavach 5.0'ın gelişmiş bir versiyonunu tasarladığını ve Aralık ayına kadar hazır olacağını söyledi. Kavach, tren çarpışmalarını ve raydan çıkmaları önlemek için yerli bir güvenlik mekanizmasıdır.
Bakan, “İki tren arasındaki ilerleme şu anda 180 saniyedir. Bu, CBTC (CAVACH) yardımıyla azaltılabilir.” Dedi. İki ardışık banliyö demiryolu taşımacılığı hizmeti arasındaki boşluğu%25-30 azaltmalıdır. “
Projenin Churchgate ve Virar arasındaki batı demiryolunda ve ana ve liman hatlarında CSMT ve Kalyan/Panvel arasındaki merkezi demiryolu üzerinde uygulanması bekleniyor.
İnfra ray üzerindeki dürtü
Merkez ve Batı Demiryolları, yeni tren hatları ekleyerek, yeni koridorlar oluşturarak ve hatta tren istasyonlarının görünümünü gözden geçirerek Mumbai'deki ilgili ağlarını artırıyor – tüm bunlar fiyatla £17.000 crore, dedi Vaishnaw.
CSMT-Kurla bölgesindeki 5. ve 6. çizgiler ve Mumbai Central-Borivali bölümündeki 6. çizgi gibi bu projelerden bazıları, kağıtların iniş ve rehabilitasyonundaki DOE zorluklarını tasarladı. Diğer engellenen projeler Airoli-Kalwa altıgen demiryolu hattı ve Goregaon-Borali rotasındaki liman hattının genişlemesidir.
Sürekli ilerleyen projeler arasında Panvel-Karjat bölümünde yeni bir banliyö demiryolu koridorunun inşası ve Kalyan-Badlapur/Asangaon bölümüne ve Karjat ve Kasara yönünde iki demiryolu hattı eklenmesi yer alıyor.
İstasyonun yenilenmesi ile ilgili çalışmalar da kurs sırasında – Mumbai'de 38 tane de dahil olmak üzere Maharashtra'daki 132 istasyon, Amrit Bharat İstasyonu programının bir parçası olarak yenilenmiştir.
“Neredeyse değerli projeler £300 km'den fazla yeni çizgiyi kapsayan 17.000 crore devam ediyor. Bu girişimler mevcut hatları hafifletmeyi, hizmet sıklığını iyileştirmeyi ve Mumbai'deki banliyö taşıtlarına olan sürekli artan talebi karşılamayı amaçlıyor ”dedi.
238 AC Trenleri Banliyö filosuna aşamalı olarak katılmak için (HT fotoğrafı)
Bu iki özellik, diğer birçok altyapı yükseltmesi altında Cuma günü Ashwini Vaishnaw ve Başbakan Devendra Fadnavis'in bir medya toplantısında açıklandı. İşte taşıtların bekleyebileceği:
Mumbai 1 kartı
Fadnavis, Eyalet hükümetinin yakında Mumbai'ye gidip gelmesi için Mumbai (MMR) metropol bölgesinde toplu taşıma için tek bir kart getireceğini söyledi. “Mumbai 1” adı ile kart yolculuğu kolaylaştıracak ve taşıtların U -Bahn Mumbai'de, delinmede, kapalı trenlerde ve halka açık otobüslerde bilet rezervasyonu yapmasını sağlayacak. İki banliyö demiryolunun sisteme entegrasyonu büyük bir adımdır.
Biletlerin bir yazılım uygulaması aracılığıyla rezerve edilebileceği kart, U -Bahn Lines 1, 2A ve 7'de zaten kullanılmıştır. Eyalet Hükümeti ve Demiryolu Bakanlığı diğer toplu taşıma seçeneklerini içerecek son aşamadadır. Fadnavis'e göre, bir ay içinde tanıtılacak.
Mumbai 1 kartı, Hindistan Devlet Bankası ve Mumbai Metropolitan Bölge Kalkınma Otoritesi tarafından yayınlanan bir önceden ödeme kartıdır. Temassız ödemeler için tasarlanmıştır ve kullanıcıların U -bahn istasyonları ve otobüs hatları aracılığıyla kullanılabilecek depolanmış bir değerle “dokunmalarını” sağlar.
Bir demiryolu yetkilisi, “Kart, bir yolcunun birkaç toplu taşıma değeri seçebileceği A noktasından B'ye tek bir bilet rezervasyonu yapmasını sağlıyor. Bu, bilet sayaçlarına yolculuk sırasında birkaç kez beklemeniz gerektiği anlamına geliyor.” Dedi.
Hava koşullu trenler
Vaishnaw, Batı ve Merkez Demiryollarının birlikte, ikincisi tetiklendiğinde AC olmayan trenlerin yerini alan 238 İklim Sistemi (AC) yerel trenler alacağını söyledi. Mumbai, bu alternatif strom trenlerini Mutp-3 ve 191 altında Mutp-3a altında iki aşamada-47'de korumalıdır. Şimdi sıraya çekildiler -dedi.
Vaishnaw, “Bu gelişmiş trenlerin tasarımı neredeyse bitti ve üretimin başladığı farklı yaptırımlar var. Bu trenler, süper yoğunluk zayıf yük, daha iyi havalandırma ve hava akışı, daha uygun seyahat ve daha güvenli gezileri karşılayacak şekilde tasarlanmıştır.” Dedi.
Hem Central hem de Batı Demiryolları'ndaki bugünkü kaldırma filosu 250-Sowohl AC'ye ve AC'ye yakındır. Kaynaklara göre, 238 yeni AC trenleri gruplara ulaşacak ve 25-30 yıl olan yaşam döngüsünün sonunda mevcut trenler olarak hizmet verilecek. AC trenlerinin nihayetinde AC olmayan trenlerin tüm filosunun yerini alıp almayacağına dair bir netlik yoktur.
Bahntech -Opgrade
Vaishnaw, Demiryolu Bakanlığı'nın Mumbai için Kavach 5.0'ın gelişmiş bir versiyonunu tasarladığını ve Aralık ayına kadar hazır olacağını söyledi. Kavach, tren çarpışmalarını ve raydan çıkmaları önlemek için yerli bir güvenlik mekanizmasıdır.
Bakan, “İki tren arasındaki ilerleme şu anda 180 saniyedir. Bu, CBTC (CAVACH) yardımıyla azaltılabilir.” Dedi. İki ardışık banliyö demiryolu taşımacılığı hizmeti arasındaki boşluğu%25-30 azaltmalıdır. “
Projenin Churchgate ve Virar arasındaki batı demiryolunda ve ana ve liman hatlarında CSMT ve Kalyan/Panvel arasındaki merkezi demiryolu üzerinde uygulanması bekleniyor.
İnfra ray üzerindeki dürtü
Merkez ve Batı Demiryolları, yeni tren hatları ekleyerek, yeni koridorlar oluşturarak ve hatta tren istasyonlarının görünümünü gözden geçirerek Mumbai'deki ilgili ağlarını artırıyor – tüm bunlar fiyatla £17.000 crore, dedi Vaishnaw.
CSMT-Kurla bölgesindeki 5. ve 6. çizgiler ve Mumbai Central-Borivali bölümündeki 6. çizgi gibi bu projelerden bazıları, kağıtların iniş ve rehabilitasyonundaki DOE zorluklarını tasarladı. Diğer engellenen projeler Airoli-Kalwa altıgen demiryolu hattı ve Goregaon-Borali rotasındaki liman hattının genişlemesidir.
Sürekli ilerleyen projeler arasında Panvel-Karjat bölümünde yeni bir banliyö demiryolu koridorunun inşası ve Kalyan-Badlapur/Asangaon bölümüne ve Karjat ve Kasara yönünde iki demiryolu hattı eklenmesi yer alıyor.
İstasyonun yenilenmesi ile ilgili çalışmalar da kurs sırasında – Mumbai'de 38 tane de dahil olmak üzere Maharashtra'daki 132 istasyon, Amrit Bharat İstasyonu programının bir parçası olarak yenilenmiştir.
“Neredeyse değerli projeler £300 km'den fazla yeni çizgiyi kapsayan 17.000 crore devam ediyor. Bu girişimler mevcut hatları hafifletmeyi, hizmet sıklığını iyileştirmeyi ve Mumbai'deki banliyö taşıtlarına olan sürekli artan talebi karşılamayı amaçlıyor ”dedi.